Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

duminică, 9 martie 2014

Dai bataie, te astept...

Est..esti..es..esti..esti FALS!
Du-te si arunca-ti sentimentele fata de mine. Si, arunca-te si pe tine!
Smulge-ti inima din corp, si asa nu mai ai ce face cu ea. Si asa o tii degeaba.
Ai tinut-o degeaba.
E ok.. Stiam ca vei pleca..toti pleaca intr-un final.

E ok, nu vorbi tu cu mine, nu ma baga in seama, treci pe langa mine fara sa opresti.. Esti un las.
De ce nu-ti confrunti "iubirea"?

Asa ma tot numesti, imi dai melodii, mi-ai tot spus atatea lucruri..
Mi-ai zis sa astept.

Dar cat dracului sa mai astept.

E ok, nu te-am mai asteptat de miercuri si azi este duminica..

Asta-seara a fost asa ciudat, ai trecut pe langa mine, PE STRADA mea..In fata casei mele ai trecut.
Dar de ce?!

De ce, nu stiu..
Si nici ca nu voi afla..
Niciodata..

Ai 21 de ani deoparte, trecut prin toate.
Dar stii ce, barbatii sunt cu vreo 2-3 ani in urma in mentalitate.. Deci..Tu spui de mine ca sunt eu copil la 18 ani..

Nunu, suntem amandoi la acelasi nivel, numai ca eu gandesc.. Tu nu gandesti, habar nu ai cu ce se mananca ganditul.

Daca ai fi gandit, ai fi stiut sa realizezi anumite lucruri.

Mi-ai dat melodiile alea..3 nopti la rand am vorbit.. E ciudat...
Inca te mai iubesc.. Si o voi face.

Dar la tine n-am sa ma mai intorc.
Esti un trecut..

(N-am cum sa ma mai intorc.. Trecutul inca-mi este prea aproape..si se tot apropie.. Ii voi face fata?!)

Mi-e frica de ceea ce va urma..

Dar.. De ce imi este inca frica?!Cand stiu ce ma va astepta?
Sunt pregatita, dai bataie!

Te astept!!!! 
Adio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu