Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

duminică, 2 septembrie 2012

O privire curatata


Trec zilele, nu stii ce sa faci unde te duci, ti-ai dori ca totul sa fie pe placul tau, dar in zadar. Oameni trecatori, apar si dispar chiar cand nu te astepti. Totul iti vine pe tava, dar nu cand vrei tu, cand te astepti mai putin, cand crezi ca disperi si ca nu mai ai niciun rost, defapt atunci este bunul moment sa reincepi.
De cate ori visez, de atatea ori ma resemnez, ca orice-n viata se intoarce, vreau sa vad lumea exact cum mi-o doresc, inchid ochii si las visele sa ma domine.

Ma ascund de cuvinte, dar de ganduri nu poot, printre lacrimi mi se vad randuri, printre cuvinte mi se vede tristestea, prin ochii mi se vede sinceritatea, prin gesturi mi se vede frica, prin priviri mi se vede minciuna...
As vrea sa traiesc intr-o lume nepasatoare, fara ca cineva sa fie ranit, dar daca dragoste nu este, ce rost am m-ai avea pe acest pamant,un rol avem sigur toti, trebuie sa ni-l descoperim. Trecem si prin noroi pentru el.

Inca lupt, stii ca nu am cum sa ma supun; Inca sper, speranta moare ultima oricum; Inca visez, chiar daca totul se preface in scrum; Cand la linia de sosie scrie orice inceput de drum.

Dintr-un sfarsit incep, dintr-un inceput termin, ajunsa la capat, reincep; dusa de val, lasata pe valuri, neinecata ajung la mal, ajung pe uscat, nu vreau sa fiu salvata, sunt fericita unde am ajuns; ador sa fiu schimbata, iubesc sa fiu altcineva, doresc sa-mi schimb viata, toata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu