Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 17 septembrie 2012

Povestea dorintei



Si pare atat de ciudat cum atunci erau doi indragostiti iar acum, cand se intalnesc intamplator pe strada, doua priviri fulgeratoare unul catre altul se fixeaza si se intersecteaza... Si nu apuci sa clipesti ca si-au retras privirile.. Unul privind inainte mandru, iar ea, prefacandu-se ca nu ii pasa si ca este de piatra, priveste in jos punandu-si pe fata zambetul acela fals si de parere de rau, ascunzand tristetea si dorul de el... 

A ales sa fie un drum infundat el, o parere de rau ca l-a cunoscut ea...Ea  nu vroia sa piarda o comoara la care a tinut si a valorat-o intrutotul... Intr-o lume falsa s-a dus el; intr-un loc nevizitat a ales sa poposeasca, el nu va mai veni; schimbanu-se a facut-o, e de nerecunoscut... El in piept nu are inima, are o piatra... Nu e om, e robot, nu are sentimente, e de neatins... S-a sfarsit tot.

Ea isi urmeaza drumul dorit, care acesta s-a dovedit a fi bun de urmat si i s-a indeplinit visul. A ales sa nu il uite, inca ii este in minti, dar nu ca inainte.


M-am saturat sa tot astept raspunsurile intrebarilor mele fara sens, m-am obosit prea mult sa imi creez propria lume pentru cineva fara valoare, m-am obisnuit sa traiesc fara frica de-a pierde ceva drag, primul loc sunt eu, nu ma voi mai pune pe al doilea... Mi-am sfasiat pielea, pentru a nu-i fi frig, mi-am dat foc, pentru a se incalzi, m-am spalat in propriile lacrimi, pentru ca el sa aibe apa limpede, m-am scufundat in ganduri si sentimente, pentru a face dintr-o dragoste, una. 
Dar, cum nimic nu e pe veci si cum nimeni.nu e pentru totdeauna, m-am lovit extraordinar de tare, de testele vietii am reusit sa trec, insa mai am de invatat pentru cele urmatoare.


Este un lucru banal, o viata scurta, o inima infuriata, un vis calcat in picioare, o dorinta dorita de implinit, un test greu, o lumina neagra, o incapere  sigilata, un dor trist si singuratic, o lumanare cazuta, ceea ce traiesc eu.
Credeam ca va fi totul diferit, credeam ca va fi altceva, ceva nou aveam in minte... Dar m-am inselat.


Ai plecat complet?

In mintile mele tot apari si dispari, dar cum pleci asa te intorci.. Dar mai puternic, cu arme noi ai distrugatoare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu