Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

vineri, 21 septembrie 2012

De as putea...



Dintr-un infinit de cuvinte te-am gasit iar dintr-o galaxie spirala te-am furat.


Dintr-o privire ascutita, sincera si fixa te-am capturat, sau poate eu sunt inca prizoniera ochiilor tai. Care odata ii priveam din apropiere si fara cuvinte ramaneam. Aplecandu-ne usor spre buze, sarutandu-ne firav sau poate chiar vanatai grave lasand, imi amintesc...

Nu pot spune "Stop" sentimentelor inimii, care odata acestea au fost aprinse cu flacari imense imediate...si acum greu de stins, caci inca mai sunt calde. Fara frecventari ale pasiunii, de cateva luni... Imi lipseste o parte din mine... 

Desi am o istorie din care provin, la fel ca si ceilalti. Doar ca, desi suntem la fel, nu suntem identici. Tuturor ne este greu, dar nu la fel. Prefer sa nu-mi repet greselile facute, de-as putea sa mi le indrept, as face-o.

Vreau, doar ca nu sunt lasata sau ajutata.



Daca as putea sa tip ca sa ma descarc de tot ce am pe suflet, as face-o.


Daca as putea sa tac atunci cand vreau ca nimeni sa nu-mi auda glasul, as face-o. Doar ca, m-am nascut pentru un scop, trebuie sa caut si-n gaura de sarpe pentru a mi-l descoperi. Trebuie a-mi urma drumul la fel ca si visurile...

Daca as putea da timpul inapoi si sa schimb o greseala, as face-o... Dar ce mai ai de zis atunci cand toti te desconsidera?!...
Lasand capul in jos, mergand tot inainte este o cale de scapare... Dar nu permanenta... Provizorie. De ce fugi, nu vei scapa niciodata.


Nu uita ca tu imi esti dator. Poate ai uitat, dar eu nu. Nu am nevoie de acel lucru banal, doar ca... Vreau ca o vedere dee cateva minute sa acopere acea datorie pe care o ai din data de 07.04.2012... Mai tii minte?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu