Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

duminică, 5 mai 2013

Here again



Privește-mă cum ard, cum mă topesc, trupește. Deși trupul tău te uită, dar tu nu-l poți uita... Sufletul rămâne același. Cum ard acum, cum mi se duc bucăți cu bucăți din trup și spiritul mi se înalță, vrea ceva mai bun, vrea ceea ce merită. A spus că nu merită să fie tratat astfel, așa că... A găsit ceea ce a vrut. E fericit de ceva vreme.

Doar momentul de acum contează, nu mai e nici trecut și nici viitor. Căci viața trece pe lângă tine, când tu ești prea ocupat cu planurile de viitor.
Nu-mi pasă de ceea ce a fost, și nici de ceea ce va urma. Sunt la locul meu... cu ceva NOU! 

Simt asta... Simt că... Este mult mai bine.
Îmi văd sufletul cum zâmbește, cât de dor i-a fost de așa sentimente. Mă bucur că am reușit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu