Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

sâmbătă, 25 mai 2013

Totul este pentru ceva și cineva



Și-ți vin în minte atâtea întrebări, atâtea neînțelegeri, atâta ură, atâta tristețe, atâta goliciune în suflet.

Cum ieri am fost și noi copii, n-am să uit, și astăzi am uitat complet de vremurile frumoase, în care nu-mi păsa ce zic ceilalți, în care nu-mi păsa cum arătam. Eram EU, independentă!


Dar, cum timpul nu stă pe loc, totul trece, totul se schimbă... te maturizezi. 

De ți-aș spune o regulă a timpului, m-ai asculta? De ți-aș povesti cât de repede trece timpul?
Nici nu-ți poți imagina asta.

Vei ajunge într-o zi în care te vei trezi și vei afla că viața a gonit pe lângă tine cu o viteză imposibilă și nemiloasă.
Îmi aștept sfârșitul și mă gândesc la început.
De multe ori mă-ntreb de ce tot simt acele goluri în stomac, acei fiori când mă gândesc la EL.

Uou, cum sună EL. Nici nu-ți dai seama când te îndrăgostești, la orice vârstă ți se poate întâmpla acest ”Accident” al vieții. Mai bine spus, un test, un pas... Pe care, toată lumea îl va trece, sau la care va pica.
Da, știu, am aproape 18 ani, dar sinceră să fiu, mi-am uitat complet copilăria. Nici nu am avut, știu că n-am fost fericită. Dar asta e, totul în viață se întâmplă cu un scop, am I right?

Chiar acum, când tu citești asta, când îți pierzi 5 minute să citești aceste rânduri, te-ntrebi, ”Ce o avea și asta în cap de a scris rahaturile astea aici? Nu area viață? La ce s-o referi?!”

Să citești rândurile e ușor, însă să le înțelegi... Cu mult mai greu de ți-ai putea imagina.
Cu toții ajungem acolo. Într-un loc de unde am plecat. Unde este un sfârșit, acolo este defapt începutul.
Haha, culmea ironiei, că toți vor să trăiască veșnic, de parcă ar muri mâine.

Înțelegi ce scriu? Înțelegi la ce mă refer?! Mai citește o dată, sau de două ori. Poate m-oi înțelege.
Oricum, am aflat că m-am învățat singură. Am trecut prin multe, spun că m-am maturizat, nu-mi pasă ce spune lumea, chiar nu-mi pasă. Pentru că... Este mult mai bine să nu-ți pese mai de nimic.

Fii sigur că atunci când te vei îndrăgosti, să îți aduci aminte aceste vorbe ”Oamenii se schimbă, nu cunoști pe nimeni intru-totul. Nici tu nu te cunoști. Așa că, atunci când vei simți acei fluturi în stomac, să nu uiți să te iubești pe tine PRIMUL. Tu să fii pe primul loc.”
nu lăsa pe nimeni să-și bată joc de sufletul tău.
Și de vei vrea să îți schimbi o greșeală făcută în trecut, las-o așa. Nu are rost să calci pe aceleași pietre de pe drumul vieții ales de tine.

Totul se întâmplă cu un scop. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu