Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

sâmbătă, 11 mai 2013

Waiting...



Si e asa frumos cand te trezesti, si cu ochii intre deschisi te uiti la telefon si ai un mesaj de la EL. Un buna dimineata si un sarut virtual te fac sa zambesti toata ziua, te fac sa uiti de toate probleme ce vor aparea . 

Dar cand, te trezesti si iti pui in minte "Nu-i dau eu prima acum mesaj, il las pe el, sa vad  daca ii pasa de mine", si au trecut vreo 5 ore de cand ai deschis ochii si stai numai cu telefonul in mana asteptand acel mesaj "Hei scumpo, m-am tot gandit la tine...", e oribil sa nu stii ce-i in sufletul lui sau in mintea lui.

Unele cuvinte sau gesturi de-ale lui te doboara, ti se infing in inima si nu mai ies de acolo. Fiind ele bune sau rele.
Mi-a spus ca am fi perfecti impreuna, mi-a spus unele lucruri care nu le-am mai auzit demult, sau poate nici nu le-am auzit. Si... Usor usor s-a infiripat ceva.

El i-a spus ca e al ei. Ea i-a spus ca e al lui.
Dar usor este sa spui... Dar foarte greu sa demonstrezi.
Te poti crede in cuvinte. Dar nu le crede 100%.
E ciudat cum seara la telefon spune acele cuvinte, si dimineata abia te baga in seama. Sau... nu stiu.
Nu stii ce-i in mintea lui...

Trecutul si viitorul sunt inca prea aproape, inceteaza sa-ti mai faci planuri pentru viitor, ca o sa se intample exact ce te astepti mai putin. Lasa viitorul sa se apropie de tine, de prezent. Lasa fiecare moment sa treaca exact asa cum vrea el, nu-l mai planifica. Am invatat ca totul se intampla cu un scop, atunci de ce mi-as schimba viitorul? Cand, daca imi porpun ceva, se va intampla inevitabilul. Sa ocolesc totul?! M-am saturat sa fac asta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu