Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 9 octombrie 2012

Dispari


Să n-ai teamă de nimeni. De nimic să nu te ferești. Să fii capabil să treci și prin foc. Să reușești să îți descoperi drumul în viață. Să nu îți pese de nimeni, decât de tine. Să nu ai habar de nimeni. Să uiți că mai pot fi și alții. Să reușești să ignori. Să realizezi că într-o zi vei ajunge singur la capătul drumul și, că nimeni nu îți va întinde o mână de ajutor.

Am simțit asta pe pielea mea. A fost oribil. Mi-am rupt durerea în mii de bucăți. Acum o calc cu fiecare pas ce-l fac. Nu a fost ușor, nu a fost  de puțină durată, nu a fost de râs... 

Continuă-ți drumul. Nu mai privi înapoi. Totul trece, așa se spune, dar nimic nu trece fără să lase urme.
E-n ordine. El a pierdut pe cineva care încă-l iubește, eu am pierdut pe cineva care nu dă doi bani pe suflet.
Cum am putut fiu atât de oarbă?!

Animal fără stăpân. Jigodie fără inima. 

I DO NOT GIVE A SHIT!
Dispari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu