Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

duminică, 11 mai 2014

Unde ți-e locul...

As fi preferat sa nu mai aud nimic de tine. As fi preferat sa te am la block, sa uit definitiv... Dar nu pot. 

Am iesit la poarta.. Mi-am intrebat un vecin daca il stie pe Vlad... Stii ce mi-a raspuns? "Da, e acel baiat cu audi acela negru ca a lu' fractu, nu?"
Pe bune?... Mi-a picat fata...

Oriunde as merge, lumea numai de tine imi vorbeste..

"Mai esti cu... Ca il vad mereu pe la sala.."
"Dar el ce mai face? Ai mai vorbit cu el? Dar tu nu ai fost cu el?"

Serios?!

Cum as putea sa te uit cand toata
lumea imi aduce aminte de tine.. Uita-ma, te rog.. Trateaza-ma in continuare cum o faci acum.. Ma faci mai puternica, ador asta.. Iti voi ramane recunoscatoare...

Abia astept sa plec...

Abia astept sa pleci...

Sa stiu ca nu mai sunt in tara cu tine..

Sa stiu ca nu vei mai fi in localitate cu mine..

Abia astept sa te intorci.. Sa ma privesti, sa imi spui ca eu sunt aleasa.. Ca inca ma mai iubesti.. Ca ne vom face viitorul exact asa cum ni-l spuneam inca din 2013... 

Abia astept sa te privesc in ochi, sa-ti spun ca inca te mai iubesc... Si ca n-am incetat nici macar o zi sa nu ma gandesc la tine...

"Povestea asta nu are sfarsit, inca."
Totul se invarte in jurul nostru, sunt sigura ca nu sunt singura care a observat asta.. Este?... 

Vino acasă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu