Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

sâmbătă, 3 mai 2014

Ai plecat, dar stiu ca niciodata nu ma vei uita



Ai plecat... Dar stiu ca niciodata nu ma vei uita. Vor trece zile in care sa nu te gandesti la mine, dar noaptea, cand la somn te bagi, rupt de oboseala, pentru c-ai condus cam toata ziua, ti-ai luat "fetele" in masina, ocupa locul din dreapta ta.. Le plimbi ziua si seara-ti amintesti de o singura fata... 


Ajungi la 23:00 acasa..faci dus, mai vorbesti cu mama ta, mai fumezi o tigare cu ea.. Dar apoi, te bagi in pat, iti verifici telefonul sa vezi daca ai primit vreun sms de la... Nu vreau sa ma supraestimez, dar o stim amandoi ca noaptea tarziu eu iti vorbeam...


Stii acele romane de dragoste ce ni le impartaseam unul altuia.

Viitorul ni-l faceam si ni-l vom face impreuna...

Doar ca.. Nu este acum timpul.

Stiu ca nu vei uita niciun cuvant pe care mi l-ai spus...

Doar ca, mi-o repet, nu este timpul nostru acum...

Eu plec acum, tu pleci dupa ce ma intorc eu... Iar apoi?
Ne vom despartii pentru ceva timp... 


Nu sunt zile, ore, minute in care sa nu ma gandesc ce faci... 
Mai stii poza aceea?
"De cand ne-am cunoscut ma intreb de ce destinul a decis sa ne intalnim Si apoi ne-a ucis fiecare vis facandu-ne sa suferim"?

Sau mesajul dat de.... "Ufff, prosti ma prosti, ca ne iubim, dar nu tinem unul de altul.."

Stiu, sunt vorbe, dar stii ca fetele pun botul la vorbe.
Asta este farmecul vostru, al baietilor.. Sa faceti fetele sa fie oarbe!

Sau..sa le invatati.

Stii, paharul este aproape plin... Dar imi place mult prea mult sa mai gust din el si sa-l mai golesc... Dar cred ca trebuie sa incetez...

Sa termin cu vechiile obiceiuri...

Sa nu ma mai intorc in trecut...


Dar cum as putea sa fac asta, cand viitorul l-am decis amandoi...?!

Esti un las...

Fii tare, iubitule..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu