Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 13 mai 2014

Pleci sau ramai?

Zi-mi ceva.. Nu vreau sa ma mai joc cu inima.. Nu-mi spune ca a ta inca este la mine.. Ca n-am sa te cred..

Sunt 2-3 nopti in care tu-mi tot apari in minte..in visuri.

De ce nu pleci odata?

De ce imi tot apari in ganduri?

De ce nu pot scapa de tine definitiv?

Vreau sa nu mai alerg in gol, eu vin spre tine, tu te-ndepartezi de mine...

Abia astept ziua de 26... O sa am cea mai mare bucurie...

Sper sa fie asa.. ca apoi, sa pot uita de tine, sa am ceea ce-mi doresc...

Visul meu sa mi se-ndeplineasca odata...

Te-am sunat sa-ti spun ca-mieste dor de tine..si ti-am inchis imediat..cateva secunde a durat conversatia.

Vreau sa stiu ce este in capul tau...
Vreau sa nu ma mai gandesc la tine... Vreau, dar pot?!

Nu!

Nu, nu este vorba de bani, de masina.. Tu esti motivul pentru care tot scriu aici, pentru care te iubesc.
Stii foarte bine ca le am pe toate, dar imi lipsesti doar tu.

Stii unde ma vei gasi oricand.
.
.
.

Cand am crezut ca s-a terminat tot, cum spuneam acum ceva timp, cand am crezut ca jocul s-a terminat, sunt trasa inapoi.., cand am ajuns la granita, m-am intors din drum, pentru ca mi-am uitat "pasaportul"... Deci, m-am intors in trecut.
Nu-mi este bine aici, dar stiu ca-mi va fi al dracului de bine candva...

Pe tine n-am sa te uit..n-am sa fiu suparata pe tine. Oricat as incerca sa fiu, mereu am sa te iert. stii foarte bine.

Pleci?

Sau

Ramai?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu