Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 5 mai 2014

Am ales amandoi...

Asa a fost sa fie, sau asta trebuia sa fie.

Da, mi-este dor..si-mi este greu. Dar ai ales sa pleci. Ai ales tu. Eu nu am ce sa fac. Am luptat, dar degeaba.

Am ales amandoi...

Ma bucur ca s-a terminat.
Ti-amintesti FIX acum un an de zile?
Acum un an de zile a fost Pastele, mi-ai fost cel mai aproape atunci... 

Dar din ziua de azi, mi-am promis, ca n-am sa te mai caut.

Du-te, traieste-ti viata, vezi lumea.. Dar, intr-o buna zi, te  vei intoarce la mine, stiu asta. Nu promit nimic, ca te voi astepta sau nu. 

De iubit, te voi iubii..

Am ales amandoi...

Nu vreau sa sterg povestea noastra, o avem prea frumoasa. Ma bucur ca s-a intamplat..ma bucur ca s-a petrecut...

Abia astet sa ne reintalnim, sa te privesc in ochii si sa-ti spun "Ai plecat de langa mine, m-ai lasat cu sufletul gol...acum ce faci? Te-ntorci la mine dupa cat rau mi-ai facut? Crezi ca mai pot?"

Nimic de va mai fi ca la inceput..

Daca ceva s-a petrecut odata, sigur nu se va intampla din nou. Dar, daca ceva s-a intamplat de doua ori, sigur va fi si a treia oara...

Du-te, pleaca.. Vezi lumea, ca asa voi face si eu..

Dar...

ACUM nu este timpul nostru...

O stim amandoi...

Te vei intoarce, stiu asta...  Si tu stii unde ma vei gasii.. Mereu.

Aici.

Adio, iubirea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu