Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 18 februarie 2014

Viata ta, n-o poti schimba

Si ai acea stare de, ebrietate. Da, de ebrietate, te simti inapt, simti ca nu mai poti face nimic, simti ca ai ajuns la capat de lume. Simti cum totul ti-este furat de sub picioare, simti cum nu mai ai nimic. Simti ca pierzi ce ai mai drag, simti ca nu ii poti vorbi, simti ca nu mai esti in stare de nimic. LAcrimile te domina, starea de melancolie te ia prizoniera. Simti ca nu mai poti, simti ca nu mai sti ce sa faci ca sa fie totul bine.

Uneori pierzi persoanele iubite, doar pentru ca faci mult prea multe lucruri pentru ele.
Le pierzi ca iti pasa prea mult de ele.

Le pierzi ca le lasi sa plece...

Nu vreau sa plece, vreau sa ramana aici cu mine, pe veci. Doar al meu sa fie. Mi-a promis de atatea ori ca nu ma va lasa, mi-a promis atatea, si mereu s-a tinut de promisiune.

Dar tot mi-e frica sa nu plece.

Stiu ca e al meu, stiu ca ii sunt a lui. Dar pe el il vreau, numai pe el.

 In momentele astea, as vrea pur si simplu sa dispar, as vrea sa uit de toti si toate. Nu-mi place sa vorbesc despre probleme mele, ca e mai bine sa nu stie nimeni ce rani te dor.

Cu cat vorbesti mai putin de problemele tale, cu atat nu te doare mai tare. 

Sa nu spui nimanui, nimic, niciodata.. Daca o vei face, o sa-nceapa sa-ti fie dor de toti...

Momente halucinogene, nu sti unde te aflii, nu sti ce ai de facut, nu sti cum de ai ajuns in situatia in care te aflii.

De multe ori te-ntrebi ce ai facut ca sa meriti asta..
De multe ori te-ntrebi "DE CE EU?!"

Stii cum stau lucrurile, totul se-ntampla cu un scop.
Inveti...

Cresti...

Inveti sa castigi, alteori inveti sa pierzi...
Inveti sa iubesti, alteori inveti sa urasti...
Inveti sa crezi, alteori inveti sa nu mai fi fraier...

Asta e viata ta...

N-o poti schimba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu