Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

duminică, 16 februarie 2014

Singura cheie a vietii...



N-am prea mai scris de ceva vreme in blog. Mi-e asa dor sa povestesc sentimentele traite... Mi-e dor sa-mi spuneti parerile voastre, mi-e dor sa-mi tot puneti intrebari, mi-e dor sa dau sfaturi.

A trecut o luna de cand sunt din nou fericita, deseori-mi citesc postarile anterioare si parca nu sunt constienta de ceea ce mi s-a intamplat... Ma tot intreb "Chiar asa a fost? Am facut eu acele lucruri?!"

E ciudat cum trece timpul si-n acelasi timp shimba oameni, caractere...

Ai incercat in ultima vreme sa-ti schimbi viata? Sa-ti schimbi prezentul ?

Nu incerca, nu te gandi prea mult la viitor, adica, nu te gandi deloc. 

Am o vorba eu: "Iti poti schimba viata, DA! Iti poti schimba soarta, destinul? NU!"

Asa ca, degeaba iti tot ocupi tu prezentul cu problemele viitorului. Iti faci rau singur.

Stii ce doare cel mai tare?
Poate c-ai tot auzit-o, poate ca ti s-a tot spus... INDIFERENTA este arma persoanelor puternice, dar nu numai a acestor persoane... Pentru a fi indiferent, pentru a da peste nas, pentru a-ti schimba putin viata, trebuie sa ai vointa pentru un inceput diferit. 

Pentru inceput, stiu ca-ti este greu sa incerci ceva nou, stiu ca-ti este greu sa te schimbi, stiu ca-ti dau lacrimile numai cand te gandesti ca trebuie sa incerci ceva ce n-ai mai facut. Dar tine minte, inceputul a fost intotdeauna cel mai greu. Fa-o o data, si va devenii obisnuita. Vei vedea ca reusesti. Orice e posibil.

Cand iti e greu, cand iti vine sa plangi, sa urlii, sa tipi... FA-O!

Descarca-te!

Tipa, urla, sari! Fa ce vrei... Dar apoi sterge-ti lacrimile, uita-te-n oglinda si vorbeste-ti singur... Spune-ti insuti/insati ca esti o comoara ca esti ceva nemaiintalnit, ceva nedescoperit... Zambeste, lauda-te chiar... 

Fericirea este o cheie a multor usi din viata. 

Fa exact ce vrei, nu-ti pasa de vorbele lumii.

E viata ta, esti unica antrenoare a propriei vieti!
Iubeste-te cum n-ai mai facut-o!

Privirea sus, dreptul mereu primul, in fata. !

GO!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu