Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

sâmbătă, 22 februarie 2014

Karma, "biatch"..!

Atunci cand nu sti ce sa faci, cu cine sa vorbesti, unde sa te duci cand nimeni nu te asteapta, ce sa crezi si ce sa mai simti... E simplu, stai fara nicio emotie. Asculta bug mafia, si clar va functiona.. Vei uita pe moment micile sau marile dureri care ti-au provocat starile mentionate mai sus...

Simt deja vu.

Eu i-am spus lui ca ma va lasa din nou, dar el, copil fiind, la 21 de ani..el imi spunea sa nu mai cred asta, sa nu ma mai gandesc la asta...

Dar cum sa nu gandesc asta, daca el ma facea sa simt asta?!:))

E prost, dar era prostul meu.

Ma multumesc ca la majorat mi s-au indeplinit cele doua dorinte (Postarea "Draga mosule,")... Da, am fost extraordinar de fericita la majorat, cu el. 

Desi, urasc ziua aceea, adica zilele acelea..Ca acolo s-au cunoscut asa zisi mei prieteni..care  m-au injunghiat pe la spate.

Ei doi sunt impreuna. El cu mine nu mai are tupeul sa mai vorbeasca, il doare?!

NU-MI PASA DACA IL DOARE SAU DACA SE MAI GANDESTE LA MINE!

Sa se duca dracului pe unde a venit.

Nu este om, de fapt, este.. Dar nu are inima.

Ok, sa ma calmez.

Simt ca ceva se va schimba radical la mine..luna aprilie va fi cu surprize. Stiu asta, simt asta.

O jucarie pe patru roti. Cu patru usi.. Hmm. Can't wait for that!

Stii vorba aceea "Daca cineva iti da o palma, intoarce si celalalt obraz." Asa ca, mai am un obraz. La a 3-a incercare, mi-e sa nu lipesc eu toata palma pe intreaga ta fata.

Sau, imi spune o prietena "Raluca, stii versul ala: Tu ca tu ma, dar mai tarfa-i prietena ta, daca n-o cunosteam, nu-mi parea rau" 

Prietena cica mi-a fost. Oricum.. Roata, fie ea patrata, tot se va intoarce o data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu