Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 23 septembrie 2013

Vin!

Si-ai da orice sa mai poti fii inca o seara alaturi de el, uitandu-va spre cer, la stele.. Tinandu-va de maini, peste capota masinii si spunandu-va povesti, secrete si aberatii, numai sa nu va plictisiti, sa faceti atmosfera iubita si din ce in ce sa va doriti mai mult.
Ai vrea sa stii ca este al tau, ca tu esti a lui. N-ai vrea ca ceva sau cineva sa intervina...

Desi, se poate. 
Am o intrebare:

Ti-a fost greu? Ti-a fost usor? Te mai gandesti cateodata?

La ce anume...

Atunci cand m-ai lasat intr-un colt al camerei, sa se puna stratul de praf pe mine, fara macar a mai privi inapoi; fara macar a te mai gandi la mine.

Ti-a fost usor sa privesti inainte, fara sa intorci capul lateral sau in spate.

Ti-a fost al dracului de simplu sa nu mai vorbesti, dar ti-a fost atat de greu sa ma cauti, sa ma bagi in seama.

Ti-am promis ceva, tu ai lasat sa vezi daca ma voi tine de promisiune.. Am facut asa, pana cand m-ai cautat.. si iar ma tot gandesc...

Am ajuns la o rascruce de drum... Habar nu am unde ma indrept, pe unde sa ma duc...
Nu am idee ce va urma... Mi-e prea teama...
Dar vreau sa incerc ceva.

Am observat ca in vis nu ma poate afecta nimic. E ok, plang in vis, dar doar atat. Pe moment nu realizez ca, de fapt, este doar un vis sau cosmar... Si imi revin. Continui a visa. Le incerc pe toate, toate drumurile, sa vad care este cel mai drept pentru mine.
In acest moment, cam nimic nu ma mai poate afecta. Ca..de fapt.. nu mai stiu ceea ce simt. In ce cred... Scopul mi-e clar. 

Atat macar sa am si sa stiu.

Acum, ma asez inghemuita, inchid cartea si incep sa visez... Astept sa adorm, nu mai vreau sa plang pana adorm... Vreau ca deja sa visez...

Magie, vraja, dorinta, iubire... 

Vin acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu