Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

joi, 5 septembrie 2013

Numai tu ai stiut


Numai tu ai stiut cum sa imi aduci zambetul de copil pe fata inapoi.
Numai tu ai stiut sa imi fi alaturi atunci cand toti s-au indepartat.
Numai tu ai stiut sa ma citesti doar privindu-ma pentru o clipa in ochi si sa iti dai imediat seama ca nimic nu imi merge bine.
Numai tu ai stiut cum sa ma faci sa ma intorc la tine, dupa atatea nopti pierdute.
Numai tu ai stiut cum sa imi faci inima sa bata neincetat.
Numai tu ai stiut ceea ce se ascunde in sufletul meu, chiar daca e in interior, tu parca citeai prin mine.
Numai tu ai stiut sa ma aduci acasa, cand pierduta prin lume am fost...
Numai tu ai stiut sa iubesti o pustoaica.

Si totusi...

Numai tu ai stiut cum sa ma faci sa vars cele mai mari lacrimi seara de seara.
Numai tu ai stiut cum sa ma faci trista de la o simpla gluma.
Numai tu ai stiut cum sa ma faci sa plec de langa tine...
Numai tu ai stiut cum sa faci pustoaica asta sa tina la tine.
Numai tu ai stiut cum sa ma faci nebagata in seama.
Numai tu ai stiut sa ma inveti ce inseamna, de fapt, acea zi, cand stai cu inima in gat sa primesti acel mesaj.
Numai tu ai stiut ca ma voi intoarce.
Numai tu ai stiut ce inseamna sa iti pese de cineva... E ceva tipic tie!

Numai EU am stiut ceea ce este in sufletul meu!
Numai TU ai stiut ceea ce este in sufletul TAU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu