Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 3 septembrie 2013

Te regasesti?!

Am ras, stiu asta!
Am plans, stiu asta!
Am regretat, stiu asta!
Am dorit, stiu asta!

Am iubit, am avut, am pierdut, am avut din nou, am suparat, am disparat, am urlat... Stiu si astea. Sunt putine sentimente in viata unui om. Fiecare le va simti, nu este o perioada anume, mai tarziu sau mai devreme, nimeni nu stie si nimanui nu ii va pasa vreodata.

Vezi?!

Uita-te in jur acum, pe cine ai langa tine? Pe NIMENI!
Suna acum pe cineva, iti va raspunde?! Daca da, te va asculta?! Daca da, ii va pasa?! 

Daca iti spune ca da, adu-ti aminte ca, vorbele sunt aruncate in vant.

Asteapta, sa tot astepti, stai pe scaun si priveste, cum timpul se scurge pe langa tine si tu nici nu il bagi in seama. L-ai trata ca pe un nimeni. 

Spui deseori cuvintele "Nu-mi pasa!"

Dar in interiorul tau urlii si regreti cum iti pierzi timpul pe ceva nemainsemnat. Pe ceva ce,usor il poti arunca la gunoi.

Orice lucru este trecator in viata...

Invata sa apreciezi ceea ce ai, sa folosesti ceea ce ti se ofera, sa accepti ceea ce este in jurul tau.
Nu da cu piciorul la nimic bun!

Vei regreta intr-un final.

Asteapta, daca este ceva important pentru tine, pretuieste ceea ce vei obtine.

Mandreste-te ca ai ajuns SUS, atunci cand cineva iti spune ca esti JOS!

Fii tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu