Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 17 martie 2015

Vreau să...

Vreau să-mi amintesc sau să uit de noi ?!
Să uit de tine sau de noi doi ?!
Să te am în minte mereu ?!
Sau să îți uit numele ?!

Vreau să te alung sau să te chem la mine ?!
Să nu te mai caut sau să te strig mereu ?!
Să te șterg sau să te memorez ?!
Să te fac să mă uiți sau să mă iubești ?!
Să te vreau pe veci sau să pleci ?!

Vreau să...

Te rog frumos... Lasă-mă să dorm, e singurul loc unde mai pot să fiu ceea ce îmi doresc. În visurile mele, totul este exact cum vreau. Să te am la pieptul meu , ori de câte ori vreau, să te alung ori de câte ori îmi doresc.
Parcă te-aș mai dori un moment, dar parcă te-aș face să pleci definitiv din viața mea.
Te vreau plecat ?
Te vreau cu mine ?

Vreau să dorm !

Lasă-mă să visez. Visul e tot ce mi-a mai rămas din ceea ce aveam. 
În vis: te am, te cuprind, te mai vreau, încă te mai iubesc, îmi simt inima crescând, vrea să iasă afară.
Dar deschid ochii...
Mă uit în stânga, ești lângă mine, mă mișc puțin, tu mormăi și mă iei în brațe. 
Adorm iar,  visez din nou.
În visurile mele, nici nu îmi dau seama daca este ceva adevărat sau ficțiune. Că visez la ceea ce mă gândesc. La realitate.

Încă te mai vreau ?
Încă te mai iubesc ?
Încă îmi e dor de tine ?

Cine ?
Eu ?!

Pe cine ?
Pe tine ?!

Te rog, lasă-mă să dorm..
Vreau să visez...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu