Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 11 noiembrie 2013

Sunt eu



Ajungi la un moment dat sa nu sti ce sa mai vrei, ce sa mai crezi, ce sa mai inventezi, ce sa mai minti ca sa iti fie mai bine.

Ajungi in acea stare incat..nu mai sti ce simti. Nu mai sti ce este in sufletul tau.
Ca ai vrea sa fi iar un copil, pe care nimeni si nimic nu il va atinge sufleteste.

Caruia nu ii va pasa de ziua de maine.

Caruia nu ii pasa mai de nimic.

Ce se va intampla in ziua urmatoare.
Gandindu-se decat la joaca, fara sms-uri, fara tragere de inima.
Te simti ca intr-un balon, fara aer, fara a mai putea atinge ce se afla in exterior... Vrei sa ajungi sus. Insa pentru a ajunge acolo, trebuie sa te impiedici.

Vrei, dar parca ti-e greu, si renunti.
Este o prostie sa renunti la ceva, doar pentru ca nu ti-a reusit o singura data.

Mi-am spus atunci, gata, voi continua sa visez altceva. S-a intamplat, un alt vis mi-a devenit realitate.

Ador sa fiu eu, ador ceea ce am ajuns.
Nu imi voi purta pica, nu ma imi voi reprosa ceea ce am facut candva, pentru ca stiu ca toate alegerile au fost facute de mine insami. Si totul facut, m-a ajutat sa devin persoana de astazi.

Sa renunt este o optiune?

Si daca este o greseala ca voi renunta?
Sau daca nu este?

Nu voi sti niciodata daca nu voi incerca.
Este visul meu, il continui, mi-l urmez, sunt eu.

Persoana mea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu