Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

vineri, 15 noiembrie 2013

Cerul...

Deși ești departe,
Te port in gand zi si noapte.
Tu acolo, eu aici, 
Zeci de ganduri de iubiti.
Dar tu nu esti langa mine acum,
Sa ma saruti de somn usor
Cum vine asta?
Cand tu te gandesti la mine si eu la tine?!

Ganduri la ora 3 dimineata, cu lumina stinsa, cu tv-ul pe mut, cu muzica in casti
Si cu telefonul la luminozitatea minima.

Desi esti acolo, privim aceea luna.
Observi? E plina.
Cer senin. Un fenomen abstract, si frumos.
Lucru comun.
Ador!

Esti acolo, dar ai venit si aici.

Spui ca ti-e dor de mine, dar au trecut abia 8 ore de cand nu ne-am mai vazut.
E dragut .
N-ai idee ce-i in mintea mea de pustoaica.
Stii ce ti-am mai spus.
E ciudat si-n acelasi timp frumos.
Intelegi?! Eu nu.
Sa dormi linistit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu