Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

duminică, 24 noiembrie 2013

Hai acasa...

N-ai crezut in mine, e ok, nimeni nu mai are incredere-n nimeni in ziua de azi; insa ai facut cea mai mare greseala, nu te-ai crezut in tine. Daca si tu te mai minti, de ce mai esti pe lumea asta?! De ce mai traiesti, de ce mai respiri?!

N-ai stiut sa apreciezi cand ai avut langa tine o comoara, ai luat cufarul, dar comoara ai lasat-o in urma. Nemaivrand sa stii ce se va intampla cu ea...

Poate ca n-o mai fi cand te vei intoarce dupa ea, sau poate o va gasi altcineva.. Nu ai de unde stii...

Am ajuns in acea etapa a vietii in care sa fi confuz este ceva normal la un adolescent, ti s-a intamplat vreodata?!...

Nu stiu ce este cu mine, vreau sa merg pe drumul corect, dar nu stiu care este acela...

Vreau sa se faca mai repede ziua de joi, sau vineri... Sa mi se schimbe ceva in viata. Stiu ca asa va fi, dar trebuie sa am rabdare... Mi s-a facut o promisiune, si acea persoana se tine de promisiuni. Il iubesc...

Vino acasa, aici te-am asteptat de mica, si te voi astepta pana la sfarsit, oriunde vei fi, voi fi a ta, langa tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu