Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

joi, 4 iulie 2013

O pățești când te aștepți mai puțin și, de la cine te aștepți maipuțin...

Ai avut vreodata acest sentiment, de tradara din partea unei persoane pe care o cunosti de 6 ani, de negandire din partea acesteia, de nepasare, de... De nesimt..?! Ei bine, eu am simtit-o. Chiar acum trei zile, din partea a celei mai bune prietene. Da! Era cea mai buna prietena pana cand.. Pana in acel moment!

Frate, deci chiar vorbisem inainte cu ea despre ce s-ar putea intampla, iar ea m-a convins ca nu se va lasa prada acelui om. Acelei persoane mai perverse..(alt cuvant nu am gasit mai bun pentru un baiat care isi traieste viata exact cum vrea, cand vrea si cu cine vrea. O persoana careia nu ii pasa mai de nimic si de nimeni, excepand familia. Care, pur si simplu, stiu ca are fantezii cu doua fete. M-a vazut pe mine si pe a mea prietena ca suntem mai apropiate si, el a profitat de asta.) ei bine, a mea prietena, nu inteleg cum de a putut fi lasata dusa de bautura (nu a baut mult, doar un pahar sau doua si, chiar ea a spus ca are rezistenta la bautura.) ei nu i-a pasat de mine. Si mi-a spus sa stau linistita ca nu il va lasa sa o atinga, mi-a dat cuvantul ei. Si cum sa nu o cred, cand stiu ABSOLUT totul despre ea, o stiu de 6 ani.. Totusi, un an are 365 de zile, timp indeajuns de a ne cunoaste reciproc si, eram sigura ca aceasta prietenie va continua. Stiam si stiu ca intre noi doua nu sunt minciuni! Stiu asta!

Dar cum mai poti fi atat de linistita cand in fata ta se lasa dusa de o porunca, sa fie sarutata de baiatul pe care il plac. Chiar in casa mea, in camera mea, in patul meu!!! 
Am zis ca.. "Nu e adevarat ce vad! Nu pot sa cred! Si mi-a dat cuvantul ei ca nu ii va face pe plac acelui tip..."
Am plecat trantind usa din camera.. M-am dus jos.. Tremurand ca un hamster.. Nici nu stiu ce mai simteam.. Stiu doar ca.. "Prietena" mea a venit dupa mine sa vada daca sunt ok.

"Tu esti proasta sau idioata?! Cum dracului sa fiu ok, privindu-va pe amandoi razand, tu nici nu te-ai impotrivit.. Nu nimic!! Sunt ok?! Ma simt bine?! "
In acel moment, am vrut sa o dau afara din casa, dar ceva m-a oprit.. Nu stiu ce.. Probabil mila.. Dar ea a avut milă? A avut simt cand a facut ce a facut?! NU!
Dar m-am controlat.

Am injurat-o, am facut-o in toate felurile si i-am pus tot felul de intrebari.. Ea statea langa mine cu ochii mari ca un catelus.. Serios ca nu ai nimic de spus?!
Atunci bun, sa nu ma mai bagi in seama...

La scurt timp.. A venit si "motivul certii noastre", acel baiat.. (Care pare atat de cuminte, atat de inofensiv.. Si atat de dragut.. Dar e un monstru!!!)

A venit la mine, luandu-ma in brate.. Intrebandu-ma daca am patit ceva.. Am vrut sa plec de langa el, nu m-a lasat.. Nu mai puteam. Imi venea sa urlu !!! Abia mai aveam glas.. Nu stiu ce a fost cu mine.. In mine.. Stiu doar, ca in acel moment nu vroiam sa vad pe nimeni.. Dar cum mai poti fi suparata cand, tipul pe care il placi, era in bustul gol, vine la tine si te tine in brate?!.. Dar cum sa nu mai fi suparata cand ai simtit tradarea celor doi.. CUM?!

Nu stiu.. Stiu ca am fost tare sa nu o mai privesc p-aia, sa nu ii mai raspund la telefon.. Si culmea, in mesaje, TOT EU AM FOST De VINA.. Serios ma?! Tot pe mine pica vina?!

De luni noapte pana vineri, nu m-a sunat decat de 3 ori, si asta s-a intamplat seara, in jur de 9-10.. Adica te rog.. Nu m-ai sunat toata ziua, nu mi-ai dat nici un semn, nu ti-ai cerut scuze, NIMIC! 
Halal :-j

Te simti legat si de maini si de picioare, eu asta am simtit acea tradare.. Pe moment chiar nu am putut reactiona, stiu doar ca m-am trezit la realitate dupa cateva secunde.. A fost..dezgustator.. Nu ma pot exprima prin cuvinte la aceea ce a fost in seara aceea la mine in suflet... Stiu ca doar eu am putut simti.. Nici nu stiu cu exactitate ceea ce a fost in sufletul meu.. 
Era o vorba de la Arssura.." Cand prietenii iti intorc spatele, da-le un șut în fund." "Cand nimeni nu e langa tine, abia atunci iti dai seama ca cel mai bun prieten iti esti chiar tu.."

Asta mi-e felul, sa ma pun pe locul doi, sau trei... 
Si m-am ars .. 
Rau!..

5 comentarii:

  1. Ce pot spune ? Capul sus ! Nu le arata niciodata ca te doare . Indiferenta ii va rani destul incat sa-si asume responsabilitatea . Sper sa treci cu bine aceste momente ingrozitoare . Am citit pe nerasuflate postarea ta si am ramas uimita cata ura poate ascunde niste oameni ce par inofensivi . Stii vorba aceea : Dupa fapta si rasplata . ;) Stai linistita ca toate sunt trecatoare . Toate ... >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect. Am tinut capul sus, inca o fac. M-a durut indeajuns pentru a spune intr-un final STOP.
      Exact. Si am invatat ca totul se-ntampla cu un scop.. Asta e.

      Ștergere
  2. Pai stai asa cine ia pus porunca prietenei tale?

    RăspundețiȘtergere
  3. Marele secret al dobandirii linistii interioare consta in a nu astepta nimic de la nimeni niciodata! Nesupusa uitarii, nesupisa amintirii, indiferenta este tot ceea ce au furat oamenii de la ingeri !

    RăspundețiȘtergere