Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 28 februarie 2012

Trecutul trece, prezentul este...



Mi-e asa greu sa uit,
Dar trebuie sa o fac.
Cand nu mai am pentru ce sa lupt,
Trebuie sa scap.


Simt ca nu mai pot,
Picioarele nu ma mai tin,
Mainile nu le mai simt,
Inima parca e un robot,
Proiectata doar pentru a nu te uita.


Eu vreau sa te uit,
Insa inima mea este contra.
Eu vreau sa nu te mai vad,
Dar inima mea te simte prea aproape.


Eu sunt aici,
Tu esti acolo,
Dar doar cu un singur gand la tine,
Tu esti dintr-o data cu mine...


Eram fericita,
Acum sunt trista...
Amintirile vreau sa devin prezent...
Dar ele sunt si vor ramane trecut.


Acum sunt doar eu,
Atunci eram doar noi,
Traind in trecut,
Nu vei fi niciodata apt pentru prezent.


Atunci a fost...
Acum... Este.
Voi trai pentru acum,
Si ma voi schimba...


Ce-a fost va ramane,
Ce este, va urma...
Nu voi mai trai in trecut,
Voi ridica ochii spre cer si voi zambi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu