Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

sâmbătă, 25 februarie 2012

Gandul...



Stau intinsa in natura,
Cu ochii ingandurati spre soare,
Ii inchid pentru o clipa,
Imaginea ta imi apare.


Deodata fara sa-mi dau seama,
O ploaie inceta apare,
Ma ridic si fug spre camera mea,
Si-un miros se iveste.


Era mirosul parfumului,
Cu care odata iti dadeai,
Te cautam peste tot,
Dar tu nu erai.


Ma intind usor pe pat,
Cu mirosul tau in cap,
Inchid ochii pentru a visa,
Si incerc a te uita.


Ma trezesc apoi,
Cu un gand ce mi-a trecut in vis,
Sa-ti spun tot ce am in minte,
Dar nu si-n suflet, iubite.


Ma tot gandesc la bine si la rau,
Poate-oi fi eu egoista,
Ca te vreau numai pentru mine,
Sa te tin in suflet si cheia sa o arunc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu