Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

duminică, 5 martie 2017

Lasa-ma sa fiu astazi ceea ce nu am fost ieri

Lasa-ma sa fiu astazi ceea ce nu am fost ieri. 
Lasa-ma sa cad, sa ma ridic; sa invat; sa reusesc.
Lasa-ma, te rog, sa merg pe drumul pe care mi l-am ales. Si oricum, habar nu am unde am sa ajung, asa ca nu am cum sa ma pierd, asadar, lasa-ma sa merg inainte cum vreau eu.



Ti-o spun de pe acum, daca ai de gand sa intri in viata mea si sa incerci sa mi-o controlezi, ai gresit persoana, am doar un suflet si o viata, nu am de ce sa imi irosesc timpul meu pe timpul tau.



Lasa-ma sa imi fut singura viata.



Poti veni cu sfaturi, am nevoie, dar nu te astepta sa te ascult si sa iti dau dreptate in totalitate, pentru ca fiecare dintre noi avem imaginea vietii complet diferita.



Ai ajuns sus? 
Esti multumit de ceea ce esti acum si ii desconsideri pe restul?
Te supraestimezi?
Nu stii sa iti lasi loc de buna ziua unde te duci?
Calci pe toti in picioare?
Te rog, pleaca!



Tot aud si vad multa lume care spune "o sa ajung sus, o sa ajung unde mi-am propus; Nu-mi pasa de lume; Nu-mi pasa ce zice si crede lumea despre mine; Voi lupta etc.". - Si totusi, acesti oameni asculta gura lumii, isi impartasesc dorintele, ideile, viata, convingerile cu toata lumea. Si tot ceea ce fac este sa mearga in cluburi, sa faca live-uri, sa injure, sa stea online 23/24 ore pe zi, sa isi arate nemultumirile fata de tot ceea ce-i inconjoara. 
NU! Nu este bine!



GET BUSY! IT'S YOUR FUTURE!



De ce sa le spui tuturor despre planurile tale de viitor?- ca vei auzi doar cuvinte ce te vor da inapoi si multi, probabil, nu te vor sustine.
De ce sa iti pese de lume?- toti iti vor raul; asculta la mine!
De ce sa nu fii tacut?- sa lasi impresia ca nu iti pasa si cand vei iesi din carapace, sa ii uimesti pe toti!
De ce sa nu lupti pentru tine?- este pentru binele pe care il vei avea in viitor!
De ce sa nu ajuti pe cei fara aparare?
De ce sa nu crezi ca lucrurile vor fi mai bine ca acum?
De ce sa stai sa te plangi pentru niste lucruri fara valoare?



Ridica-te, mergi mai departe!



Daca ai inceput un drum, continua-l! Nu te mai abate de la drum pentru orice pietricica pe care o intalnesti pe jos, nu o calca, ca s-ar putea sa iti intre in talpa si cu timpul, s-ar putea sa te opreasca din drum pentru ca te jeneaza cand mergi, asa ca, sari peste piatra, peste toate sau indeparteaza-le.



Indeparteaza-te de tot ce este toxic in viata ta. Cu timpul, vei ajunge sa iti privesti trecutul si sa razi de ceea ce ai fost.



Nu iti uita niciodata trecutul, te va ajuta sa ai un viitor mai bun, pentru ca fiecare greseala pe care ai facut-o sau ai vazut-o, vei invata sa nu o repeti si asa vei ajunge un om matur care gandeste si este selectiv.



Asa ca, nu te mai lasa influentat de CEI PE CARE II CREZI TU CA SUNT MAI BUNI CA TINE, analizeaza-i pe toti si vezi ce e mai bun din ei, fii selectiv, este viata ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu