Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 11 august 2014

Capitolul 1 (*paragrafe)

(...)


Pentru o clipa am crezut ca visez, insa m-am ridicat din pat si m-am dus direct la oglinda, am obiceiul acesta de a ma privii eu insami in ochi si  sa imi vorbesc, sa ma cert singura, sa imi plang in fata, sa rad de mine atunci cand fac ceva prostesc si  sa ma stramb. Am inceput sa imi vorbesc, tot ce mi-a trecut prin minte si tot ceea ce am simtit mi-am spus, stii cat de bine te simti dupa ce faci lucrul acesta? Simti ca te-ai eliberat, iti esti propriul psiholog, meserie ce vreau sa o urmez; simti ca te-ai eliberat si ca te-ai spovedid. Am un sfat, atunci cand simti ca nimeni nu este langa tine, cand simti ca nu mai esti in stare de nimic, cand simti ca esti ca o povara pentru cineva sau cand simti ca esti data la o parte si esti singura intr-o lume atat de aglomerata, varsa cateva lacrimi, te va ajuta enorm de mult, plangi, descarca-te si apoi uita-te in oglinda, spune-mi ce vezi? Niste ochi rosii din care s-au scurs lacrimile care se preling pe la barbie, nasul rosu si umed si fata avand o forma perfecta atunci cand te uiti cu atentie si la cel mai mic detaliu. 

Vorbeste-ti, spune-ti unde ai gresit, cearta-te si apoi razi! Spune-ti ca nimeni nu are dreptul sa te judece si, stii de ce? Pentru ca este viata ta, parintii tai nu te-au facut pentru ei, ci sa iti construiesti viitorul, ca odata si odata o sa iti dea drumul, o sa te lase sa zbori, sa fii in stare sa treci prin viata ca sarpele, sa te lovesti de fel si fel de probleme. N-ai idee cat de bine te vei simtii atunci cand iti vei sterge lacrimile uitandu-te la tine, spunandu-ti ca esti un luptator, ca esti in stare sa treci peste probelemele care aveau sa vina fiind increzator si pregatit. Ai incredere in tine si totul va merge ca pe roate. 

12 comentarii:

  1. Vei reusi !
    Si ptr. intelegerea faptului ca un inceput nu-i un sfarsit de drum si ptr. ca esti puternica , hotarata .
    Ai inteles deja ca viata ne-a dat aripi ptr. a zbura iar nu ptr. a ne tara .
    O parte din gandurile mele te vor insoti mereu ... ptr. ca in drumul tau orice speranta si orice gand le ocroteste prietenia si ptr. ca pasii tai fara s-o spuna deseori îi insoteste prietenia .
    De aceea Mititico si Minunato te pup pe nasuc pana ti-l tocesc ! Uite asa !

    < Anonimul Unic >

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am iubit. Asta a fost ieri. Azi mergem inainte, n-omai vedem si suntem altfel, schimbati intr-un mod infinitezimal. Nu vom mai putea fi niciodata intocmai aceiasi. Acesta e prezentul. Trecutul nu exista si nici viitor.
      Viata ne invata sa invatam.
      Stii, avea o vorba o prietena de-a mea, Dumnezeu ne da cat putem duce, asa ca... Baga la cap.
      Vei ramane intotdeauna acel..UNIC !...

      Ștergere
  2. Cum spui tu asa sa fie !
    Doar ca noi doi nu ne cunoastem , nu ne-am intalnit si nici nu se va intampla vreodata .
    Cu bine !
    < Anonimul Unic >

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu era vorba de vreo intalnire sau ceva. Am scris ceva generalizat.
      Ceva ce este obisnuit la mine aici in blog.
      Si cu unicul, am spus ca vei ramane acel anonim unic...
      ...

      Ștergere
  3. Desigur !
    Sunt eu ... adica nimeni ... si totusi cineva !
    Intreaba-ti nasucul - el ma cunoaste bine si iti poate spune multe despre mine ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Evident iti pot explica :
    Nu urmaresc permantent emisiunile mondene , recomandari itinerarii si nici nu studiez evidentele despre bloguri .
    Pur si simplu am ajuns in Gara centrala de unde am luat primul tramvai . Nu pot sa-ti indic ce numar avea ptr. motiul ca nu avea , fiind un tramvai anonim .
    Ceilalti anonimi din tramvai stiau unde trebuie sa ajunga dar eu neavand vre-o destinatie prestabilita m-am plictisit si am coborat la prima statie .
    Am mers la pas pe bulevardul din fata mea care se numea " Calea anonimilor " . Imi amintesc bine acest nume si imensitatea bulevardului .
    Apoi am virat pe prima strada la dreapta si la prima intersectie am facut din nou la dreapta .
    Strazile respective nu avfu nume fiind si ele anonime .
    Acum ai inteles cum am ajuns la tine ? Simplu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos mod de a ocoli intrebarea mea anterioara.
      #Indiciu. Altul. (Inafara de nasuc.)

      Ștergere
  5. Care nasuc ?
    Ai crescut intr-o zi cat altii intr-un an ...
    Uita nasucul , uita anonimii !
    Acum ai alte prioritati :
    viitorul , studiile , iubirea cea mare !
    Ai inteles ?
    Sper ca da !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crezi ca pot uita asa usor?
      Tu ai uitat deja?
      Eu nu. Si nici nu o voi face.
      Am prioritati, insa tu esti controlat, ai nevoie si de alegerile tale, pentru ca ei nu iti vor face alegerile tale in viata, nu vor decide ei mereu pentru tine si stii ce de?
      Citeste-mi postarea de 12345 ori i vei intelege, odata si odata nu vei mai fi tu si stii ce de? Pentru ca ne schimbam, am 18 ani, dar stii ca pot fi si matura si copila. Asa ca... PE viitor, impune-te daca iti doresti cu adevarat ceva.
      Am trecut prin prea multe pentru a-i asculta pe ai mei, pentru a-mi decide ei viitorul, tata chiar mi-a spus, fa ce vrei tu, eu te voi ajuta cu orice. Si mama mi-a zis, ca nu a crescut cu mine, nu stie ce-i in mintea mea, asa ca ea m-a lasat libera si Razvan?!... Sunt momente cu el, de duminica, de la intalinea aceea, am facut exact ce am vrut, de fapt, de vreo doua saptamani fac ce vreau. Tu nu sti multe, eu am incercat sa deschid cateva porti, dar cineva le-a inchis.
      Sa stii de la mine, numarul nu mi-l schimb si stii foarte bine unde ma gasesti atunci cand vrei sa ma vezi.
      Si cu studiile, stiu exact ce vreau sa fac, dar asta nu imi impiedica viata mea personala.
      Stiu ca pot si voi putea de acum inainte.
      "Te-am pupat, pe nasuc."

      Ștergere