Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

miercuri, 13 august 2014

Ai grija la ce renunti


Te-ai gandit vreodata de ce faci anumite alegeri in viata?

Cu ce scop?

Pentru cine le facem daca ele nu sunt ceea ce ne dorim?

Pentru ce facem ceva ce, de fapt, nu vrem?
Te-ai gandit vreodata ca o alegere de a ta este de zece ori mai benefica decat cea a parintilor sau a prietenilor?

Si stii de ce ?

Pentru ca faci exact ce iti place, faci ceva cu dragoste.
Este alegerea ta si nu a altora.

Asa ca, daca iti urmezi visurile, nu vei avea cui sa reprsoezi ca nu iti merge bine la inceput.
Fa exact ce vrei TU sa faci!

Urmeaza-ti visurile si destinul.

MErgi pe drumul tau, pentru ca doar unul ai, o singura viata ai, nu mori si reinvii.

Ceea ce am scris mai sus, m-am invartit la aceeasi fraza, la aceeasi idee, nu am un scop clar acum de a scrie, am citit un quote dintr-o poza in care scria "Ai grija la ce renunti".. Si asa mi-au venit in minte fel si fel de situatii in care multi renunta la ceea ce iubesc sau poate chiar renunta la persoana iubita

Sunt atatea pierderi in viata de care iti vei aduce aminte de ele pe viitor si poate chiar vei regreta, dar sa stii ca nu vei mai avea ce face atunci. Pentru ca timpul nu sta pe loc, el avanseaza, lasa in urma persoane importante din viata, persoane iubite si chiar prieteni de care nu vei mai avea parte pe viitor.

Stiu, nu are logica postarea, de fapt, are, vreau sa deschid cativa ochi, daca imi permiteti, vreau sa redeschid suflete si minti. Vreau sa invat persoanele cum sa fie in viata. Si eu la randul meu sunt invatata, dar prefer sa trec prin ele eu singura, sa le inving singura. Nu vreau pe nimeni aproape care sa ma indrume si care sa imi spuna cum sa fac, este viata mea si profit de ea, pentru ca doar o singura data se intampla ceva, ma refer ca pe fiecare zi te lovesti de cate ceva nou si oricat ai incerca sa dai timpul inapoi si sa resimti ceea ce a fost trecut, nu se va mai intampla o a doua oara, pana si soarele va avea alt loc pe cer. 

Sunt nedumerita in acest moment, habar nu am ce vreau acum de la mine, sa iubesc sau sa urasc? Sa invat sau sa fiu invatata? Sa traiesc sau sa mor? Sa dorm sau sa nu dorm? Sa ma gandesc sau sa las sa treaca de la sine?

Las timpul sa imi decida, pentru ca totul este aranjat in cel mai mic detaliu, asa ca...
Fa ceea ce te face fericit si cel mai important...

AI GRIJA LA CE RENUNTI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu