Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 21 aprilie 2014

Intersectia nedirijata...

Stii, cand esti mic, iti doeresti sa cresti. 

Acum c-ai ajuns la 18 ani, iti doresti sa resimti iar copilaria... Sa simti ca esti liber, singurul sentiment de gelozie era atunci cand prietenele tale nu te strigau sa iesi afara...

Acum ca ai ajunsla varsta cand trebuie sa simti toate durerile.. Si nu sunt putine... Vrei sa dormi ani buni, sa ajungi la cariera visata si cu familia dorita... Sa simti ca ai ajuns unde voiai.

Dar stii ceva?

In viata trebuie sa le simti pe toate, sa iti privesti trecutul cu mandrie, sa te privesti in oglinda si sa-ti spui "Sunt mandra de mine!!! Am ajuns unde mi-am propus. Am trecut prin multe probleme, dar am invins!"

Stii cum este varsta asta?
Daca nu sti, vei afla...

Cand eram mica, radeam de persoanele care se tot vaitau ca au nu stiu ce probleme.. Dar acum am ajuns sa le simt si eu.

Fiecare suflet trece prin greutati.
Suisuri si coborasuri.

Ca sa ajungi sus, trebuie sa si pici.
.
.
.

Am ajuns la un alt capitol...
Nu mai am material pentru blog, nu am mai scris demult...

Am atatea in minte, am atatea trairi sa le scriu aici..
Dar de fiecare data cand ma apuc sa scriu, uit tot... Nu ca uit, prefer sa nu-mi aduc aminte, ca sa nu o dau in plans.. Sa nu ajung la momentele acelea de melancolie.

Am simtit vreodata ca esti ca o povara?
Ca te simti un NIMIC acolo, cand undeva erai TOTUL...?

Simt ca nu mai fac parte din ceva ce am construit...

Am distrus suflete, am distrus amintiri.. Nu amintiri, ci vise am distrus...

Insa, respectul l-am avut mereu cu mine.

Ai vrea sa ajuti atata lume, sa deschizi porti pentru viitor...

Nu numai pentru tine, ci si pentru altii..

Esti prea buna cu lumea care nu merita. Cultivi numai ce este rau...

Nu, nu mai am idei, nu mai stiu sa construiesc fraze...

Sunt la o intersectie nedirijata... Din dreapta nu vine nimeni, atunci de ce mai astept sa dau prioritate? De ce nu trec aceasta intersectie?

Am uitat sa ridic ambreajul?

Am uitat sa apas acceleratia?

Sau ce?

.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu