Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

marți, 21 iulie 2015

In sfarsit, in siguranta ...

In sfarsit am ajuns in siguranta...

Nu vreau sa ma intorc acolo, in jungla... 
Acolo unde toti asteapta sa faci un pas gresit sa te impiedici , sa pici si apoi sa vina la tine si sa te devoreze...

Am ajuns in siguranta...

Nu vreau sa ma intorc la acele "animale" ...

Acele animale fiind , noi, oamenii...
Acesti oameni care, in fata iti vor binele, dar la spate vor ca tu sa ajungi tot mai jos...

Haideti sa va spun ceva, voua oamenilor, voua animalelor, care vreti raul celui apropiat...
Cu cat pici mai adanc, cu atat mai sus vom ajunge, noi , cei mancati de fund.

Si stiti de ce? 

Ca aceasta cazatura reprezinta elanul... Ne luam avant si va facem din zbor cu mana.

Ah...

In sfarsit am ajuns in siguranta...

Nu vreau sa ma intorc in jungla...

Numai animale cu priviri de killer...

Ma intreaba daca sunt bine, iar eu mint, ascunzandu-mi privirea, spunand ca DA, SUNT BINE!

De ce ma intrebati daca sunt bine, daca NU VA PASA?
Ma intrebati doar sa faceti conversaie ?
Un simplu salut ar fi perfect.

Vreti sa stiti daca imi merge rau, daca nu sunt bine ?
Sa imi ghiciti punctul slab ? 
Sa ma atingeti acolo unde ma doare?

Nu vreau sa ies in jungla iar, decat atunci cand voi avea toate cele necesare pentru a ma apara de voi, oamenilor...

Refuz sa cred ca nu am un viitor, 
Refuz sa cred ca nu am un viitor....

Dar, pentru asta trebuie sa lupt, sa ma zbat , sa inving...
Sa ma lupt cu animale care ma vor la pamant...

Nu se va intampla, voi ajunge unde mi-am propus  !

I am a fighter !


In sfarsit, am ajuns in siguranta...
In casa pustie... Stau singura... 
Nu am ce vorbe sa imi aud ...
Nu are cine sa imi faca rau !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu