Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

joi, 24 octombrie 2013

Nu vrei, știu...

Si iar apar, iar dimineata dispar o data cu aparitia soarelui. 

Seara de seara te tot plimbi prin sulfetul si mintea mea. Ma frecventezi doar in vis, caci in realitate esti doar o fantoma. 

Desi ma indoiesc, de ai fi fost una, mi-ai fi fost alaturi oriunde, dar cum uiti de mine pe fiecare zi, si ti-e gandul doar seara, chiar nu esti o fantoma.
Cu toate ca nu te vad, te simt.
Iti privesc seara de seara pozele, visand.. Si crezand pe fiecare zi ca se poate schimba ceva, dar tu esti si vei ramane acelasi. Nu te vei schimba.
Ador cu acel nod in suflet si in gât și îl dezleg dimineata, ca in seara urmatoare, sa ma leg de tine iar.

Sa fii cu mine in vis, sa fii aici cu mine.

Te aud, te vad, te simt...

Dar prea putin, vreau sa fie realitate ceea ce imi tot spun insămi...

Sau ceea ce imi spui, desi imi promiti, uiti!

Nu vrei! Știu! Dar încerc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu