Cuvinte

Toți oamenii se aseamănă prin cuvinte. Numai faptele îi deosebesc.

luni, 20 iunie 2011

Always A Child.



,,Copilaria! Cea mai mare si miraculoasa perioada din din viata unui om. Aceasta este prima pe care o descoperim. Niciunul dintre noi nu-si va uita copilaria, rea, buna, dezamagitoare, cutremuratoare sau minunata, care si-a pus amprenta pe sufletul sau.''
Scriu acest articol caci vreau a va reinvia pentru o clipa imaginea copilului care ati fost candva si pentru ca, zilele trecute trecute imi faceam curat prin sertar si am dat peste cateva poze facute demult. Imi este dor de acele clipe de nestiinta, fara griji, fara stres [scoala], de bucurie deplina cand toti ma adorau pentru fragilitatea si dragalasenia mea. Cateodata ma intreb, ,,Oare copilaria a trecut definitiv?'' -DA. ,,Voi mai fi vreodata copilasul acela fara minte?'' -NU. Acum am crescut, gandesc cu cativa ani mai mult, n-am sa mai fiu copilul acela naiv, credul si firav. Dar intotdeauna voi pastra un loc in memoria mea pe care n-am s-o mai intalnesc niciodata.
◘Never grow up!◘

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu